بازاریابی از طریق اینستاگرام
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی اینستاگرام: یک پیشگفتار

هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار در سال 2010 روی صحنه آمد ، دقیقاً مانند هر بستر اجتماعی دیگر: پر از عکسهای سلفی ، حیوانات خانگی و تصاویر از غذا. انتقال سریع به سال 2019 و انتقال اینستاگرام از یک برنامه اشتراک گذاری عکس ساده به یک کانال بازاریابی تمام عیار تقریباً کامل است.

 کافی است به جدیدترین ویژگی های سیستم عامل نگاهی بیندازید! تنها در یک سال گذشته ، اینستاگرام ده ها ابزار جدید برای مشاغل از جمله آنالیز پیشرفته ، پست های قابل فروش در اینستاگرام و روش های جدید رانندگی ترافیک از استوری های اینستاگرام و پلت فرم جدید مستقل IGTV منتشر کرده است.

 این که آیا شما در تجارت الکترونیک ، آموزش و پرورش یا رسانه و انتشارات فعالیت می کنید ، برای ایجاد حضور در اینستاگرام خود می پردازد. اما اگر واقعاً می خواهید پیش بروید ، باید بستر (و مخاطبان خود) را در داخل و خارج بدانید ، از جمله اینکه چه نوع محتوا بیشتر طنین انداز است ، چگونه می توانید یک استراتژی استوری اینستاگرام بسازید ، و چگونه می توانید معیارها و KPI های خود را پیگیری کنید.

 

این جایی است که این راهنما وارد شود. در 16 فصل بعدی ، ما شما را طی خواهیم کرد:

 

مبانی یک استراتژی بازاریابی کاملاً گرد در اینستاگرام

نکاتی درباره نحوه ایجاد یک پروفایل کارآمد در اینستاگرام

اجرای اولین کمپین بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام خود

فاحشه ها و پیامدهای آنالیز اینستاگرام شما

نکاتی درباره نحوه استفاده از Stories Instagram برای تجارت

و خیلی بیشتر!

 اما اول ، بیایید نگاهی بیندازیم که چرا بازاریابی اینستاگرام به ویژه به ویژه در مشاغل تجارت الکترونیکی اینقدر موثر است.

 

برنامه زمانبند رایگان اینستاگرام

 

برنامه ریزی یک هفته از ارسال های اینستاگرام را در 20 دقیقه با برنامه زمانبندی رایگان اینستاگرام بعداً انجام دهید!

 

چرا بازاریابی اینستاگرام برای موفقیت تجارت الکترونیک مهم است؟

همه ما می دانیم اینستاگرام برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها با دوستان و خانواده ما چقدر عالی است ، اما این یک کانال باورنکردنی برای بازاریابی تجارت الکترونیکی نیز هست. اما چرا؟

خوب ، یک دلیل بارز فرمت اینستاگرام است. به دلیل همین طبیعت بصری ، اینستاگرام فرصت های گسترده ای را برای مشاغل تجارت الکترونیکی در جستجوی نمایش محصولات خود در اختیار دارد. چه از طریق عکس های معمولی ، فیلم ها یا Instagram Stories ، میلیون ها نفر از مشاغل یاد گرفته اند که ایجاد یک حضور بصری در اینستاگرام می تواند به شدت از بازاریابی تجارت الکترونیکی آنها تعریف کند.

 

بازاریابی اینستاگرام توسط هرشل

همچنین این واقعیت وجود دارد که کاربران اینستاگرام نسبت به متوسط ​​کاربران رسانه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند. و در حالی که به نظر می رسد روند نشان می دهد که تعامل اینستاگرام در حال کاهش است (موضوعی که در فصل بعد در مورد آن بحث خواهیم کرد) ، این پلتفرم هنوز هم مشاغل بالاتری را در مقایسه با توییتر و فیس بوک ایجاد می کند.

 

اما کاربران اینستاگرام بیش از آنکه مشغول فعالیت باشند ، متقاضیان خرید آنلاین هستند. براساس یک مطالعه جدید ، 72 درصد از کاربران اینستاگرام پس از دیدن چیزی در اینستاگرام تصمیم خود را برای تصمیم گیری اعلام کرده اند که محبوب ترین دسته آن لباس ، آرایش ، کفش و جواهرات است.

 

تبلیغات اینستاگرام توسط Maybeline

این طرز فکر خرید کاربران اینستاگرام را به مخاطبان بی نظیری تبدیل می کند زیرا آنها بسیار پرشور و سریع هستند.

 

دلیل دیگر اینستاگرام برای تجارت الکترونیکی بسیار مهم است که به خود پلتفرم مربوط باشد. همانطور که در فصل قبل اشاره کردیم ، اخیراً اینستاگرام یک تن از ابزارهای جدید کسب و کار را معرفی کرده است - و مطمئناً چیزهای بیشتری برای آینده وجود دارد! چه از طریق پیوندها در استوری های اینستاگرام و چه در پست های قابل خرید اینستاگرام ، به زودی بسیاری از تجربیات خرید آنلاین ما در اینستاگرام (و پایان) شروع می شوند.

همه اینها گفتند ، اشتباه است که فکر کنید فقط به دلیل اینکه کالاهای تجارت الکترونیکی را نمی فروشید تجارت شما در اینستاگرام تعلق ندارد! اینستاگرام فراتر از توانایی منحصر به فرد خود برای جابجایی محصولات ، مکانی باورنکردنی برای کسب و کارها برای ایجاد آگاهی از برند و ارتباط با مخاطبان جدید (و مشتریان بالقوه) است.

 

البته ، اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی اینستاگرامی بسازید که واقعاً با مخاطب مورد نظر خود طنین انداز باشد ، ابتدا باید بدانید که الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند - موضوعی که در ادامه مورد آن بحث خواهیم کرد.

 

الگوریتم اینستاگرام

اوه ، الگوریتم همیشه مرموز اینستاگرام. هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار در سال 2016 اعلام کرد که جایگزین خوراک زمانی با یک الگوریتم می شوند ، اکثر مردم با یک واکنش کمتر از خوشحالی پاسخ دادند ... و از آن پس خیلی تغییر نکرده است.

 

پس چرا اینستاگرام سوئیچ را از الگوریتم زمانی به الگوریتم تغییر داد؟

 خوب ، آن را با اندازه مرتبط بود. با افزایش محبوبیت در اینستاگرام ، نگه داشتن همه عکس ها و فیلم هایی که افراد به اشتراک می گذارند سخت تر می شود. در حقیقت ، طبق گفته اینستاگرام ، مردم به طور میانگین 70٪ از فیدهای خود را زمانی که وقایع زمانی بود از دست می دادند.

 با توجه به این ، اینستاگرام الگوریتمی را ایجاد کرد که فیدهای افراد را مجدداً سازماندهی می کند ، بنابراین آنها به لحاظ نظری محتوای بیشتری را برای آنها مرتبط می کنند.

 

مشکلات تقسیم اینستاگرام

متأسفانه تأثیرات نامطلوبی نیز داشته است.

 

در حالی که یک خوراک زمانی نیاز به حدس و گمان های ناچیز دارد (همه چیزهایی که واقعاً باید نگران باشید ارسال پیام هنگام مخاطب شما فعال ترین است) ، فیدهای مبتنی بر الگوریتم می توانند تحت تأثیر یک تن از عوامل مختلف قرار بگیرند - مانند میزان نامزدی در یک پست. می شود یا مدت زمان طولانی مردم برای مشاهده پست های شما صرف می کنند.

 

استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی توسط FabFitFun

و از آنجایی که اینستاگرام برای بهبود تجربه کاربر و اولویت بندی انواع خاصی از مطالب ، دائماً الگوریتم را به روز می کند ، می توان دانست که چگونه بهینه سازی پست های خود را برای به دست آوردن بیشترین تعامل و رسیدن به ممکن ممکن است…





:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: